همانظور که در ویدئو گفته شد CRM از مشتری(customer ) ،که مصرف کننده نهایی است که در روابط ارزش آفرین ، نقش حمایت کننده را دارد.
منظور از ارتباط(relationship )، ایجاد مشتریان وفادار و سودمندتر از طریق ارتباطی یادگیرنده می باشد و در نهایت منظور از مدیریت(Management) ،هدایت و خلاقیت یک فرایند کسب و کار مشتری مدار می باشد.

با استفاده از نرم افزار CRM می توانید بازاریابی هدفمند و شخصی سازی شده داشته باشید و همچنین مشتریان جدیدی جذب نمایید.

هدف CRM افزایش فروش و سود مقطعی نیست!

هدف اصلی کسب و کار ها برای استفاده از نرم افزار CRM باید برقراری ارتباطی عمیق تر با مشتریان، راضی نگهداشتن و افزایش وفاداری آنها
و در نتیجه بهبود و رشد کسب و کار و سودآوری مجموعه باشد و تمامی فعالیت ها بر این اساس انجام شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانهنرم افزارCRMتماسارتباط با ما